Ahad, 30 Disember 2012

HAPPY NEW YEAR 2013 !!

Wweeettt!!! Wwweeetttt!!!!! wWeeeeytttt!!!!

Hurrrreeyyy…
tahun baru da tiba!!


 !! SELAMAT TAHUN BARU !!

Saya nak wish kat semua my beloved friends, and readers2 semua nie ha!
Hurm.. 2012 daa berakhir akhirnya…365 hari berjaya saya tamatkan!
hurm.. nak kata happy… tak jugak… sedih pun ada…

Sebab apa sedih??
Yaa.. banyak jugak azam yang tak tercapai untuk tahun 2012 ni..
rasa macam banyak sangat lagi yang saya tak buat..

tup-tup!!

daaa masok tahun 2013…
I just balik dari dewan peperiksaan .. yaaa.. exam laa…apa lagi..uhuu!
today got paper mandarin I… ALHAMDULILLAH… rasanya okey kot jawap tadi…
Cuma ada satu dua perkataan saja yang silap eja and mostly yeah!!! Puas hati!
hopefully dapat A!! amin2!

Hah… sudah2… this post adalah untuk ingat kembali apa aktiviti saya yang best-best dan yang tak best sepanjang bergelar khalifah kat muka bumi ni….


10 benda best for 2012!!

1)     Dapat kurus sekejap (walaupun sekejap) haha
2)    Dapat sambut my bufday bersama dengan ayah, and anak buah yang lahir pada bulan ogos gak!
3)     Dating dengan my MANJA !!! yuuhuuu! Heheh <3
4)     Outing ngan bestfriends!!!
5)     Abang saya berjaya jugak sampai kedah and and dapat outing dengan diorang was the best moment I ever had!
6)     Dapat handle macam-macam program ALHAMDULILLAH dengan bantuan rakan-rakan !!
7)    Dapat durian runtuh you all! RM2500 + RM800 Shopping2! Haha..( duit tu telah abes dalam masa beberapa bulan saja,, oh terokknya!)
8)    Ayah banyak kali datang dan ambik saya kat Kedah ke Kelantan.. oh terharunya!! Thanks ayah!!
9)    My twin dapat the same UNIVERSITY dengan saya! Arghh!!! Epy sangat2!
10)  Dapat korang sebagai readers my  blog,,, sayang korang semua… yuuuuhuu!

10 benda tak best 2012!!

1)     Tak dapat buat lesen keta + motor lagi  this year! Jeles dengan my twin ! huk!
2)    Tak dapat beraya with my MANJA … hurm.. tak suka… L
3)     Dapat penyakit pulak…dan selalu dapat penyakit yang buatkan saya selalu kena kunjungi HOSPITAL…sampaikan fikir maybe this is my last year kot.. hurm.. but then ALHAMDULILLAH.. sekarang dah sembuh sepenuhnya… tak perlu makan ubat yang banyak lagi J
4)     Semakin gemok!!! Yaaaaaa!!!! :/
5)     Pemalas dan tabiat tidur yang terok! Uuhh anak dara….
6)     Banyak susahkan Mak Ayah ~ pastuh my Friends… hurmm.. sory kawan-kawan but then thank you untuk banyak jugak tolong saya… sayang korang semua!
7)    Tak dapat kawen lagi tahun ni… ahak! (Gelak gedik2) hehe
8)    Result yang TIDAK MEMUASKAN! Arghh!!! Maaf Maa ayah….hurm… L
9)    Borossss!!! Tak comel laa budak boros! Nanti boroi tao!
10)  Tak dapat capai 100 post blog for this year.. hurm.. sorry guys!

Few…
Banyak lagi sebenarnya… hurm.. tapi untuk arini cukup dulu sepuluh. Tu pun pakai cut and mix apa yang ada kat dalam kepala saya jerk…

Okey… last but not least…
ALHAMDULILLAH.. saya masih bernafas lagi untuk tahun 2012 dan semoga.. 2013 pun saya dapat habiskan jugak… INSHAALLAH .. ada umur yang panjang… 365 hari for 2013 to be done.. ! doakan yerk..
Okey.. sebenarnya.. Saya sedang merangka AZAM baru saya untuk 2012 nie.. harap tahun hadapan lebih baik daripada tahun ini..
Ya ALLAH .. permudahkan lah…

akunurhayda.blogspot.com calender

Selamat tahun baru 2013
sekali lagi untuk semua…
harap juga dapat tempuh hidup yang baru untuk tahun yang baru ni
Harap semua yang baru-baru lah! Hehehe…
Insha allah… kita semua akan berjaya..!
Amen.. saya doakan untuk kalian juga….
Dengan itu.. selamat tahun baru!!

Sujud syukur sedaih dapat habiskan 366 hari tahun ni! HEHE
SUBHANALLAH! ALHAMDULILLAH…
J


Tiada ulasan: