Rabu, 9 Januari 2013

Cara Meramal Bilangan Anak.. yuhuu!



Tet..tett…tet…

Bunyi mesej masok…

Ahai.. my comel yang antar meseg ingat kan saya suruh tidor awal.. sebab
Esok exam!! Huhuu!.. satu apa pun tak stdy nih..hehe..

Hurm.. hari ni buat apa yaa??
Haa.. arini dinner dengan budak-budak baksis aritu… kat KFC jer.. dah bosan makan steamboat.. hehe.
Makan laaa ayam tuh..
Enjoy-enjoy makan ayam..


Bila balik. 
Dapat lak jemputan dari Senior kitaorang suruh pergi makan kat bilik diorang… diorang masak! Waaah… mentang-mentang dah nak habis Universiti.. masing-masing mula laa nak menunjukkan kehebatan masing-masing dalam bidang masakan yerrr… ihihi
Ye laa.. bila dah keluar U… nak buat apa lagi.. umur dah meningkat.. mestilah nak kawen kan?..hahah.. saya memahami! hehe

By the way… 
thanks untuk geng senior..mintak halal yaa nama saya nak mention at sini?.
Kak eman, kak may, kak ainza, kak syu, kak anis, kak syaza,
kakak-kakak yang saya tak tahu nama…

Wahh.. sangat meriah kami tadi..
Diorang masak Kuew Tiaw TomYam U’olls! Dengan Puding koktail lagi!

Waaa.. saya yang dah kenyang melahap 2 ketol ayam tadi rasa lapar balik..
Aduhai.. gemokk la kami dapat senior macam korang tahu tak!??

sekali lagi terimassss sangat2!!! Sedappppp!!! Pastu korang giler2 dan sangat sporting habis!! Sayang kat korang! huhu

Haha.. kalau si jejaka2 semua nak tahu.. nii laa kerja si dara bila bersama dengan kawan-kawan semua…

oOppssS….

nOnOnO…!!

Kami bukan mengumpat okeyh!! Hihi
Tadi kami main permainan.. eeaah.. ya tak yaa. Boleh dikira permainan ker ah?
Ntah lah.. wekkk….huhu..

tadi main ramal2 bilangan anak guna rantai..
alaa… yang letak rantai emas atas tangan tuh.. pastu angkat.. and then
tengok sama ada rantai tu pusing wat bulatan atau menegak pergerakan dia..
haa. Dorang cakap… kalau bulat means beby gurl.. pastu kalau yang goyang jer tu boboy!!
owh.. ini apa kes... hihi.. anak ramai tak per.. asal PAPA yang jaga yaa...??? hahahhaa

Alamak.. boleyh caya ke ni… haa..

Jeng-jeng-jeng!!! Hihii…

Kita tengok 2 tahon lagi..
Mengikot ramalan diorang tu..

Saya telah berjaya mendapatkan 4 orang anak dan yang paling besh…
fest tu laki.. sekend lak pempuan..pastu gilir lak tuh!
ni saya...best dapat pegang beby! hua.. bila laa.. nak pegang anak sendiri?.. hihi

Ayakkk! Memang saya nak 4 orang anak pon! Hua2!
Harap2 laaa..inshaallah.. rezeki kan..hihi
Tapi yang paling gila sekali..pandai pulak saya rancang! Hahaha…
Uuhh… hebat nya diri ku terasa..
family planning!!. hahaha

Tahniah lah pada korang yang dapat anak sampai tujuh orang yer…hehehe..
Termasok lah CIK YANA dan CIK RASYAHIN tu!

Tapi takper..korang berdua comel… dapat anak ramai2 pon takper… comel macam korang!!! Hehehe…

Hee.. pastu.. better I get ready for my examination tomorrow yer…huhu..
Doakan saya pliss….haha

Okeyh la… bubye!!


# anak tu adalah rezeki.. lagi ramai anak sebenarnya lagi banyak allah bagi rezeki kat kita!.. hehe… macam saya punya adek bradek ada 7! Hebat tak parents saya!? Huhu… lassttt.. gud luck dalam berusaha mendapatkan beby ya! Yaaaww!! Hahaha..
Gedik lebih! Uhu~

Tiada ulasan: