Khamis, 15 November 2012

IZINKAN GAMBAR BERCERITA....

Yang CHUTE alagi COMEL ini adalah saya dan kembar saya... waktu nie kami baru berumur 5 tahun kalau tak silap... hari raya... kejap lagi ayah kami nak bawa kami pergi... tengok gajah joget plus patung harimau... wajib lah saya nagis teruk-teruk... takoot kott! ayah nie..suka usik taow... ta sukaa...hu




Nie ayah saya dengan atuk sedara saya…zaman kegemilangan kot… cepat teka… mana saya ya..? .. saya lagik tembam dari kembar saya…huhu… saya tu muka macam…ermmm…muka macam saya laa…huu



Ini saya.. dan juga kembar saya…. Photoshot men-men jaa… sonok masa nie.,… akak yang make up kan,… ye la..dapat adik perempuan kan… kami berdua laa yang jadik patung …bergaya macam tu la..macamnie laa… pakai lipstik la..hehe… 
Pi mai pi mai….. akhirnya… kami berdua dah pon besar… jadik anak dara… dulu yang kecik kemetot sekarang dah besar panjang….yang dulu comel sekarang dah pon cantik daa… uhuhu.. kami duk satu rahim…. Satu rumah … satu sekolah dan sekarang alhamdulillah satu universiti……

 Nie semua teman-teman seperjuangan yang di sayangi sepanjang saya berada kat bumi bertuah kedah nie…. Insya-Allah.. friends till jannah…..

ni gambar gimik jaa...okey saya mengaku la... saya suka bergambar...hihi... tak kisah kan....?hehehhe thank you laa sudi tengok-tengok... tao....

okeyh... its time to go.... thanks sekali lagi yee... sudi jenguk-jenguk dak hingusan nie.... t jum pa saya belanja ABC besar punya!

huhhu...
bubyee....


Tiada ulasan: