Ahad, 13 Mac 2011

BoWLing KER BALing.....?????

....SALAM...

Baik...sebagai pembuka bicara pemanis kata nie....
Nak saya ingatkan dulu kat mana saya tilis post kali nie...
hurm.....=P
Rasa-rasa kat mana...?
Di temani seramai 27 orang teman seangkatan di dalam MAKMAL 9 kat KMP NIE..
di waktu pagi,yang sejoookk dengan AIRCOND dan teman setia KEBISINGAN budak-budak kelas , dengan pelbagai kerenah nie...
~A4T6~
saya cuba dan cuba jugak untuk menaip sepatah dua ayat kat post kali nie...

..SEMALAM..

untuk pengetahuan semua jugak..semalam..kami (budak2 kelas) mengadakan SATU JAMUAN AKHIR TAHUN.. ark...bukan...!
tapi
JAMUAN AKHIR SEM sepanjang kami kat KMP nie..
yer lar..PROGRAM MATRIKULASI nie cuma setahun jer..
kami di jangkakan akan kembali pulang ke kampung halaman ( yang tercinta )
hehehe..
pada 20 haribulan 4
bersamaan 20 APRIL 2011
bersamaan BUFDAY "MA" saya (yg tercinta)

dah-dah..banyak cakap pulak... 
tujuan saya sebenarnya adalah nak CERITA pasal apa yang kami buat SEMALAM


BOWLING DAH JADI BALING 

KAMI (budak kelas) mengadakan majlis ini kat KANGAR dan KUALA PERLIS.
Kami diberitahu oleh Penolong ketua kelas kami (AZIANI AZIZI)  supaya berkumpul sebab nak naik BAS pukul 5 katanya..
Jadi saya pun bersiap..
KAMI memulakan aktiviti kami dengan bermain boling...
nak diceritakan disini... ramai di antara kami yang tidak pandai main..!
termasuk laah..SAYA.. ( ssshhh...)

Setiap row kami join 5 orang...

Jadi saya daftar kat row 2..bersama 4 teman yang lain
RIFKY..AIMAN..AINA...FARHANA...SAYA (HEEEE~)
kami mulakan AKTIVITI memBALING bola BOLING dengan BASIC ZERO.
mean..tak tahu apa-apa..

BALING lah! asal kena pin dan jatuhkan pin tu.. dah jadi..kekeke..

would you like to see us???

ini saya..SORRY.. gambar gelap.(lawan cahaya) 
malas nak edit dah.huu~
my team scoreboard...!
nama saya, saya letak dayah...(kat bawah sekali nuu~)
tengok lar point saya..hehehe..
dan saya juga....
the HIGHNESS taooo....heehe..
ala..dapat berapa jer pon...
tapi bangga doo..
 (maaf sangat-sangat pic nie kabur...=(..)

nak tengok kami main tak...?????
JOM...!!!

Kat sini saya sediakan satu video untuk kamu semua tengik tao..



haa...mana satu saya..??? dapat detect tak..?


find me..! find me..!
hehehe... and the others laa..

saya takder gambar sangat.. hurm..

sYIFA n mee..
dengan ainina n pijaa...
bla..bla..
pastu malam tu..
kami DINNER kat restoran apa entah..
tapi kat tepi pantai...
Kat KUALA PERLIS..
abez baju bau asap..mana taknya...
orang dok bakar sate..


cikgu maizuriani tak lepas peluang menjamu selera dengan kami....!

lauk kami pada malam tuu adalah...

  • ikan siakap 3 rasa
  • tomyam
  • sot0ng
  • sayur sawi ikan masin
  • ulam
  • (barang wajib) sambal belacan
  • satey!
  • nasi (barang wajib) hehehe
  • urmm...ntah laar lupa ble dah dapat MENJAMU SELERA..HUU~
Dah....dah tak tahu apa dah nak taip..saya pon..nak mengundurkan diri dulu...
Laparr..

soo....bybye....tgk yang lan pulak nanti... tao...!
post by..
(heheh)
akunurhayda.blogspot.com

Tiada ulasan: