Selasa, 8 Januari 2013

MY SECOND FAMILY IN UNI!


Selama ini
Kumencari-cari

Teman yang sejati
Buat menemani
Perjuangan suci



Bersyukur kini
PadaMu Ilahi
Teman yang dicari
Selama ini
Telah kutemui



Dengannya di sisi
Perjuangan ini
Senang diharungi
Bertambah murni
Kasih Illahi



KepadaMu Allah
Kupanjatkan doa
Agar berkekalan
Kasih sayang kita



Kepadamu teman
Ku pohon sokongan
Pengorbanan dan pengertian
Telah kuungkapkan
Segala-galanya...



KepadaMu Allah
Kupohon restu
Agar kita kekal bersatu
Kepadamu teman
Teruskan perjuangan
Pengorbanan dan kesetiaan



Telah kuungkapkan
Segala-galanya
Itulah tandanya
Kejujuran kita




Post kali nie… khas buat teman-teman seperjuangan ku kat bumi bertuah UUM nie…

Walaupun Cik Hayda jauh dari family kat kampung sana… but I still have all of them yang banyak tolong Cik Hayda kala susah dan senang..  Soo.. sebagai  menghargai kasih-sayang diorang semua nie kat Cik Hayda… I’m proudly nak memperkenalkan diorang semua nie kat readers blog akunurhayda nie…

Masa Cik Hayda susah… masa Cik Hayda senang kami semua bersama…  itu lah pentingnya teman bila dah jauh-jauh dari  family nie… and bila Cik Hayda ada masalah diorang laa tempat Cik Hayda tuju jugak.. bagi nasihat… untuk Cik Hayda.. soo.. the best way untuk menghargai dorang semua nie haa… macamni laa….ok guys… let me introduce them okeyh… 

kami semua memang comey-comey... bukan nak puji diri sendiri ke tidak... tapi inilah kami... kecomelan yang terserlah sejak azali lagi... hahaha... jangan laa marah... alolo...huhu...

pertama:

yang cantik dan sangat suweet nieh adalah...

Cik Rasyahin Nasuha bt Mohd Kirji
telah dilahirkan pada 14 Ogos 1992 (aaawww,,, sama bulan ngan saya!!)
sangat periang! rajin.. comel...supportive... bijak... memahami.. penyayang!! .. banyak memberi nasihat waktu saya blurr.... hehe.... uhh... supperb lah boleh kata kat makcik nieh! hehehe.... 
(haa... cukop2lah dok puji... jap lagi tak lena budak nih..)
hahaha...

kedua:

yang comel dan syanteekk ni pulak! bernama..
Zulsyahera Nur Liyana bt Mohd Zulkifli...
tu diaaah nama....saya pon tak dapat nak jelaskan kenapa nama dia sangat panjang tu...
dilahirkan pada 12 November 1992... ayak... yang nie lagi sorang..
paling bongsu antara kami ni haa... 
sangat manja! comel... sporting.... sangat suka outinx.. periang...!!! cantik menarik kau memang da bombbbb!! pastu ... penyayang... lagi ta der dah.. haha...
oOOpp.. last but not least.... sangat suka amek gambar pastu letak tangan kat tepi pipi ...hahahaha... yang tu yang penting.... tak caya? haa.. jaga.. nnti saya post kan pic dia yang penoh dengan cara macam tu yerr..hihi...

ketiga:

haaa... ni teman terbaik... kembar saya merangkap kawan sekaligus lawan! haha
nama makcik nih.. yang selalu saya duk mention-mention... 
Nurhidayu Bt mohd Zin..
telah di lahirkan pada 27 Ogos 1992.. sama tarikh dengan saya... cuma dia pukul 5.00pagi saya lak pukul 5.15 minit pagi...
dia ni sangat comel... chubby... chute... periang.. dan sangat kalut... kalau dia takder dalam satu-satu outinx memang tak best... rasa sunyi jerk.. cantik.. menarik... tertarik.. hahaha.... lagi sangat rajin.. (sebab salu tolong saya kemas bilik) pastu sangat lahhh... suka makan.. yaaa..heheheh...
weekkkk....

ok... last sekali...
.

.haaa... ni lak saya... mana boleyh letak diorang jerk... saya pon nak gakk.. tapi saya taknak lah describe pasal saya sendiri lak.. nanti korang kata saya angkat bakul sendiri pulak... huu.. bagi saya .. saya ni peramah.. kalau sapa yang tak kenal saya mungkin akan cakap saya nie sombong... ye la.. muka saya tak lah semanis orang lain ...huhu.. so.. tak sombong okeyh.. saya jenis suka jalan tunduk-tunduk... nanti korang jatuh hati kan.. tak pasal jatuh longkang lak.. agagaga..
di lahirkan pada 27 ogos 1992.. dan sekarang berumur... 20 tahun .. (sebenarnya dah 21 utk tahon 2013 nia.. tapi masih tak dapat terima hakikat lagi diri dah tua kan..hahaha)..

okeyh... this time... cukup lah saya sekadar post kan pasal peribadi dan sifat kawan terbaik saya ni dulu.. next post.. saya akan post kan semua menda yang kami buat.!! heheh.. kami sangat comel tao.. so.. jangan jeles.... hehehhe! 

grab every opportunity..
have fun in everything you do...
friends in your college will be friends for your life...

haa... ni ayat untuk semua student U!! hehe..
'ok ... Yaaarrriibaaa.... daadaa...
huhu

#lupa... kami semua ada nama panggilan... yang kat atas sekali.. we call BUNNY... yang kedua tu we Call as DORA!.. yang ketiga tuh... we Col Shiro!! ahaks! and me.. they col... Chibi... hahha... sebab tu lah kami sangat comel! huhuu

Tiada ulasan: